Händig man 😁

Jag är så glad över att Oscar är sån som gillar att fixa o dona hemma eller i övrigt. 😁
Han bygger gärna ihop möbler, borrar i väggarna osv ja ni förstår de han inte kan de lär han sig.
 
Sist tiden har han fått bygga en hel del möbler både hemma o hos andra de är så roligt att han tycker sånt är roligt och han blir alldeles till sig när han får fixa o dona, haha.
Allt ska bli perfekt också så ja de passar mig fint som inte alls är bra på o bygga ihop möbler.
 
Häromdagen fick vi upp en tavellist i sovrummet där jag väntat på att få ställa upp bilder på Zeke, men eftersom vi var tvungna o borra så ja tog de lite innan vi fick hem en borrmaskin.
 
Nu är de fixat o jag är så nöjd jag sa ju att nästa projekt är sovrummet o nu är snart sovrummet klart lite mer fix är det kvar o byte av möbler. 
 
Ovanför sängen har vi två större bilder på Zeke 😍
Och en drömfångare sen ska sänglampor upp!
Men har två men funderar på nya 🙈 så vi får se när de blir.
 
 
Nu känns det inte så naket i rummet vi hade en tavla över innan, men nu blev det så mycket finare o jag blev så nöjd! 
 
Jag tycker inte vi kan få för mycket bilder på Zeke i rummet han är ju den bästa vi har. 😁❤️
 
Idag åkte även en hängare upp i hallen äntligen för att ha täcken & koppel på så man slipper lägga allt på sittmöbeln där grejerna inte ska ligga egentligen.
 
 
#1 - - Anita:

Snyggt!!

Svar: Tack 😁
Erika Pettersson

#2 - - Christer Holm:

Svar: Det stämmer för vi visste inte hur vi skulle ha det med boendet, men vi kom fram till renovera min lägenhet och bygga ett extra sovrum var lösningen.

Ja det härligt att ha någon hemma som fixar och donar :)

#3 - - marianne:

Bygger han möbler från scratch eller är det såna som ska monteras?
Janne är ju snickare och jag har bett om hjälp då jag bestämt hur jag vill ha det, men finns ingenstans att köpa...han säger NEJ, jag håller inte på med sånt...suck!
Du är tvärtom mot mej, jag har tavlor som jag egentligen vill ha upp, men vill ändå inte ha några på väggen...haha...vilket dilemma va?

Svar: Sånt som ska monteras är de 😊Han skulle nog vilja göra ifrån grunden, men vi har inte dom möjligheterna eller verktyg, kundskap osv.
Sa igår att han borde utbilda sig till snickare o börja jobba som de då han tycker sånt är roligt.

Haha! Jag har längtat så mycket efter o få ordning i lägenheten o äntligen är de på plats och de känns så himla bra. 😁👌
Erika Pettersson