Förkyld 😓

Redan i lördags morse kÀnde jag av att jag hade ont i halsen, men de utvecklades aldrig dÄ till vÀrre utan blev snarare bÀttre sÄ vi drog ner till Ullared spenderade mÄnga timmar i varuhuset.
 
Sen övernatta vi ju till i söndags o jag vakna redan pÄ natten o mÄdde betydligt sÀmre och söndag morgon var inte bra genomförkyld och orkeslös , men eftersom vi inte hade hunnit med allt pÄ lördagen sÄ körde vi ytligare en dag i varuhuset de gick bra men framÄt lunch ville inte kroppen mera.
 
PĂ„ vĂ€gen hem blev jag bara sĂ€mre o sĂ€mre i bilen 😓
Tur syrran pallade o köra hela vÀgen fast vi gjorde tvÄ stop annars hade de nog varit tufft!
jag somnade till av o till i bilen hemma mÄdde jag riktigt dÄligt och igÄr & idag samt imorgon Àr jag sjukskriven sen fÄr vi se helt enkelt! 
 
Har inte ork till nÄgot har legat i sÀngen i stort sett hela dagen och sett igenom serier passar pÄ nu nÀr man har tid till sÄnt.
Oscar sköter Zeke gick ett varv med han igĂ„r kvĂ€ll + pĂ„ förmiddagen idag o bĂ„da gĂ„ngerna gjorde mig helt slut tĂ„rarna bara rinner nĂ€r jag anstrĂ€ngt mig lite grann dĂ„ snackar vi inte flera km vi pratar om en promenad runt huset đŸ€”
 
Men tÄrarna rinner dÄ kroppen Àr utmattad, andningen Àr
anstrÀmgt, jag blir yr hela tiden!
vi sa att ingen förbÀttring imorgon sÄ ska jag ringa vÄrdcentralen och rÄdfrÄga.
 
kan inte jobba i detta skick tyvÀrr men lÀngtar efter att göra de igen ju!!
vil inte köra slut pĂ„ kollegorna. 😱
#1 - - Åsa:

koncentrerar dig pÄ att bli riktigt bra innan du gÄr tillbaka
bÄde för dina kollegors skull men ocksÄ för din skull

krya pĂ„ dig kram Åsa

Svar: JodÄ jag försöker. Men nÀr man vet vilken brist pÄ folk det Àr sÄ vill man ju inte bara hemma men man mÄste ju för o bli frisk tyvÀrr
Erika Pettersson