Extra jobb. 👌

Idag och pÄ söndag har jag tagit extra jobb jag vet vad ni tÀnker ska inte du vila? Jo egentligen borde jag kanske de, men idag Àr jag pÄ ett av mina favorit stÀllen alltsÄ inte min ordinarie stÀllet lika sÄ söndag blir det pÄ ett annat stÀlle.
 
Jag kÀnde nÀr dom skickade o frÄgade att jag vill & behöver jobba mer med tanke pÄ att jag förlorade lite nÀr jag faktiskt var sjukskriven nu fÄr jag igen lite timmar & pengar och nu behövs dom dÀr pengarna eftersom vi hÄller pÄ o gör som sÄ otroligt mycket hemma och att byta ut alla möbler osv kostar.
 
Men idag har jag kört extra 12.30-21.00 och Emelie en kollega som jag jobbat mycket med kom pĂ„ besök med fika och vi satt ihop med vĂ„ran gemensamma brukare eftersom vi bĂ„da jobbar hĂ€r o fikade i över 2 timmar, trevligt vĂ€rre. 😁👌
 
KÀnns som energin Àr pÄ vÀg tillbaka har bytt arbetsplats för en dag haft lite tjej snack och nu kÀnns det som de ska bli kul o jobba pÄ igen.
Man behöver ibland byta stÀlle kÀnner jag.
Denna sommar har varit tuff, men snart Àr det över.
#1 - - Olivia:

sv. Jag har flyttat till skÄne och jobbar pÄ mosslunda dressyrstall, arragon Àr sÄld tyvÀrr :/

#2 - - marianne:

Hmmm, men har man rÀtt arbetskompisar kan Jobbpasset kÀnnas lÀtt och man mÀrker knappt att man Àr pÄ jobbet...haha

Svar: SĂ„ sant!! 😊De gör otroligt mycket att ha bra kollegor.
Erika Pettersson