Ensam hemma.

Oscar gick på o jobba efter sin semester idag han börjar med en eftermiddagsvecka vilket innebär 4 dagars vecka.
 
Men oj vad ensamt det blev kom hem runt 15.30 och kände direkt att oj ingen är hemma när man kommer sen var det ganska skönt ett tag med lite egentid och slapp framför tvn ihop med Zeke innan promenad & middagsfix.
 
men visst känns det sådär att vara ensam hemma när man hann vänja sig att han är hemma när man kommer hem, men nu är det tillbaka till verkligheten.
 
Dags för Oscar o jobba mer och för mig o trappa ner lite. 😏
även om jag ska försöka köra på så gott det går. 
 
 
Nerbäddad i sängen framför tvn ihop med Zeke 😁
#1 - - Marianne:

Man blir lätt bortskämd med sällskap, men jag tycker det är skönt att vara ensam hemma....göra som jag vill utan att bry mej.
Men ni är ju relativt nyblivna sambor så det är förstås skillnad för er ;)

Svar: Jag kan tycka ensamheten är skön, men inte långa stunder i veckan var de rätt skönt o bara vara jag & Zeke men sen ska man sova o då blir det tomt.Jag lider väl lite av separationsångest överlag! 😏
Vi har märkt de när jag fått erbjudande om att jobba dygnspass där man är borta 26 timmar ca med restid.

O sover borta, de känns sådär men det funkar. 😊
Trots att det tar i mot i vissa lägen.
Erika Pettersson