Det funkar..

Jag vet att många reagerade över att jag jobbade trots att jag var sjuk i helgen att jag inte fick gå hem, men det funkar i lördags & igår var mina värsta dagar då var det inte kul!
 Absolut man ska vara hemma så försvarar ingen, men jag klarade mig igenom detta och som sagt jag överlevde denna gång för det kommer aldrig mer hända att jag kör trots att jag är sjuk den läxan lärde jag mig redan julen 2016, men jag kunde inte bara lämna jobbet o gå därifrån det får vi int
 
Jag la mig omkring 18.15 igår kväll slocknade sov till 20.00 gick upp 20.30 sedan la jag mig skapligt och har sovit som en gud har även hunnit sova 20-25 min idag vid lunch innan jobbet så jag tror all sömn jag fick igår tills idag gjort sussen faktiskt.
Men i helgen alltså fyfan, men de finns underbara människor. 😁
 
Jag vet att det inte är mitt ansvar att se till att de finns folk som kan jobba, men jag kan heller inte bara gå ifrån jobbet o gå hem när man jobbar med människor.
Jag blev tvingad o jobba i lördags och igår, idag har de gått betydligt bättre så ja jag klarar mig men aldrig mer!!
ställer jag upp o flera i min omgivning säger att detta är skandal så chefen har fått mejl hon är på semester men när hon är tillbaka väntar ett mejl! 😉
 
Inte är jag tyst om detta!
Men ja jag vill bara säga att jag förstår era reaktioner men jag är lite av en arbetsnarkoman jag vill jobba o får ångest om jag är hemma sjukskriven så jag biter ihop o kör så de gick vägen denna gång.
 
men klart hade jag varit super dålig alltså inte kunna gå ur sängen skulle de aldrig gått nu gick de och de ska alla cheferna, bemanningen alla vara tacksamma för.
 
 
#1 - - Åsa:

HEJ VÄNNEN!

Jag förstår dig.önskar dig en fortsatt trevlig vecka
kram Åsa

#2 - - marianne:

Det blir intressant att se hur hon agerar efter detta!

Svar: Japp 😉De tycker många
Erika Pettersson