BestĂ€llt. đŸ¶

I morse klockan 5 sÄ sÄg jag nÄgot jag bara kÀnde detta ska vi köpa.
Men jag ville inte vÀcka Oscar dÄ sÄ som tur var fanns det kvar nÄgra timmar senare. 

Förra Äret fick Zeke ett back on track nÀttÀcke ifrÄn arken zoo dÀr dom reade ut alla back on track för 70%
Vi har anvÀnt nÀttÀcket under regn&vintertÀcket speciellt nÀr han fÄtt anstrÀnga sig sÄ har han fÄtt haft de inne en stund efterÄt, rekommendation ifrÄn arken.

Nu sÄg jag att djurkompaniet rea ut back on track regntÀcken för 299kr och dom kostar 569kr annars.
SĂ„ nu Ă€r ett regntĂ€cke hemklickat och jag Ă€r överlycklig.♄
Tog en storlek större Àn han har pÄ nÀttÀcket eftersom jag vill att de ska sitta lite slappare Àn nÀttÀcket!
Jag tror storleken kommer bli perfekt. 
HĂ€r
har ni lÀnk till tÀckena. 

Zeke i sitt nĂ€ttĂ€cke ♄
#1 - - NORRSKEN EMMA:

sÄ fiint tÀcke! =)

ha en underbar onsdag

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson