Augustifestivalen 🎡

Idag har vi varit inne i Norrköping pÄ augusti festivalen som gÄr varje Är det Àr ju marknad, tivoli, fyverkerier osv.
Iallafall jag, Oscar & mamma Äkte in o hÀmtade upp Viktoria pÄ rececentrum sen inne i stan möte vi upp Emma, björn & barnen.
 
Min enda lediga dag pĂ„ en vecka kör jobb imorgon tills fredag har sĂ„ mycket jobb framför mig men de bĂ„dar ju gott för plĂ„nboken. 😁
 
PÄ marknaden sÄ var det ju de gamla vanliga inte mycket att ha egentligen massa skit osv, hutlösa priserna en del saker.
vi kikade pÄ nytt koppel till Zeke eftersom han fick nytt halsband men nae inget som passade oss.
 
DÀr i mot köpte vi oss en drömfÄngare samt marknadsgodis och sne hittade jag gammaldags cocosbullar  jag sÀger cocosbollar har letat i varenda butik hÀr efter.
Jag fick nĂ„gon fling pĂ„ dom cocosbollarna dom Ă€r sĂ„ goda. 😁
 
 
Men jĂ€ttebra dag som avslutades med ca 2.5 timmes sömn pĂ„ soffan nĂ€r vi vĂ€l landade hemma. 👍
Blir roligt o kunna sova i natt! 🙈