Kan inte sova.

När man väl har sovmorgon vilket man längtat efter så kan man inte sova o Gud vad det stör mig. 🙈
 
Igår var jag förvisso ledig och vi vaknade tidigt Oscar rastade Zeke sen lyckades vi somna om några timmar, men jag satt uppe sent igår / i natt o såg film medans Oscar spelade o snackade med kompisar för jag tänkte i morgon kan vi sova länge Oscar börjar inte förens på eftermiddagen och jag trodde jag skulle vara ledig men det blev inte riktigt så ska in o jobba i eftermiddag/kväll lite extra men det stör mig inte alltid skönt med två lediga dagar efter en hel helg med jobb, men kan lika gärna jobba än sitta ensam hemma. 🙂
 
Så idag ska jag ska slappa under dagen, hämta lillsyrran vid 15.00 köra hem henne + lämna zeke sen åka o jobba direkt efter slutar ändå tidigt ikväll blev bara rycka ut några timmar, men varje pass är gudvärt oavsett timmarna! 
 
Hoppas ni får en bra dag. 😘
Snark! 😴 En som vet hur man tar igen sig på bästa sätt.
#1 - - NORRSKEN EMMA:

va söt är det en collie? =)

ha en bra dag
kramar

Svar: Tack 🙂Nej det är en shetland sheepdog påminner om collie otroligt mycket men betydligt mindre ras men har collie i sig långt tillbaka i tiden! 🙂

Detsamma! Kram
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

Det är ju typiskt att vakna tidigt då man inte behöver...
jag ska också jobba i kväll, stänger vilket jag inte är så pigg på då jag har blivit så himla slö på kvällarna numer....men men

Svar: De är så irriterande!Jag är också extremt trött om kvällarna därför de vore så skönt att någon dag få sova ut missa ju filmer på tv på helgerna för jag somnar på soffan.

Oscar sitter ju gärna uppe till 23-00 på nätterna en annan har slocknat för längesedan då
Erika Pettersson

#3 - - Anita:

Haha håller med dig, alltid så... Kan aldrig sova ut när jag väl är ledig :(

Svar: De är så irritande när man längtat efter den där lediga dagen då man ska få sova ut ordentligt! ☹️
Erika Pettersson