Fotografing av Zeke ♥

Idag på förmiddagen var jag & Oscar ute och fotade Zeke här utanför vårat hus. :)
Man får passa på nu när han är långledig efter eftermiddagsveckan och jag är ledig.
I eftermiddag är tanken o filma för första gången o se hur kvalitén blir.

Här bjuder jag på några bilder jag tagit det blåste storm ute så Zeke var inte jätte förtjust o sitta stilla.
Dels gillar han inte blåst i ögonen o sen foksuera han gärna på annat då vi glömde ta med godis ut.
Men här är alltså några av dom jag fotade. 

Zeke 2 år och 8 månader av rasen shetland sheepdog 
Familjehund/sällskapshund, men även varit iväg på några utställningar och kammat hem HP och BIM!

Det blåste rejält där av öronen står upp så ingen shetlie människa tror dom normalt gör de ;) 
 
 
 Dessa har Oscar fotat! ♥
 
#1 - - JUNITJEJ:

Vilken vacker hund!

Svar: Tack 😀❤️
Erika Pettersson

#2 - - Åsa:

så fina foton ni tagit båda två.är nyfiken på filmklipp med
jag tycker om foto o fotgrafera med o jag tycker om sheltie precis som du så där har vi lite gemensamt
skulle va kul o ses irl nån gång
ha en trevlig helg
Med vänlig hälsning Åsa

Svar: Tack så mycket 😊
Erika Pettersson

#3 - - Anita:

Fina bilder :D

Svar: Tack 😀
Erika Pettersson

#4 - - Marianne :

Så fina foton allihopa, men det första på stubben ...jäklar så fint <3

Svar: De på stubben har Oscar tagit 😍✌️😀Jätteduktig är han på o fota
Erika Pettersson