Deprimerad!

Fy idag är en deprimerad dag jag har sovit dåligt i natt, förkylningen har blivit värre vilket gör att jag inte orkar något alls vädret är kanon 👌☀️
Och här ligger jag på soffan.
 
Vi behöver storhandla mat, men Oscar jobbar och är helt slut när han kommer hem eftersom han går upp 4.30 och inte hemma förens 17.00 ca igen förstår att han är trött av detta ena veckan kan hab sova ut ordentligt för han jobbar sent in på kvällen nästa vecka upp tidigt.
Men i morgon är planen att storhandla Viktoria ska hjälpa mig innan Oscar kommit hem för vi ska ändå handla inför söndag så bad henne hjälpa mig o storhandla då också slipper jag åka ut en extra gång imorgon.
 
Ska även skjuta pappa imorgon fm till sjukan.
Ne ska inte gnälla, men jag har ingen energi verkligen helt död jäkla förkylning alltså!😑
 
Tur jag har världens bästa sällskap hemma iallafall som gör mig glad&lycklig 😍
Ikväll ska vi slappa på soffan medans husse fixar middag. 🙂
 
#1 - - Anita:

Vädret gör inte läget bättre heller, krya på dig!

Svar: Nej fy attans! Nu är det pågränsen till att det börjar regna dessutom o tidigare idag var soligt o fint! :/

Tack :)
Erika Pettersson

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

Hoppas att du mår bättre snart

Svar: De hoppas jag med! 🤗
Erika Pettersson

#3 - - frida christina:

Fy, hoppas att du mår bättre snart!

Svar: Tack! Börjar må bättre idag så de verkar inte vara långvarigt som tur är 🤗
Erika Pettersson