Besviken!

Jag är så jäkla besviken just nu. 😐
Dels tackade jag nej till ett jobb i veckan efter att ha varit och hälsat på men det ska ju kännas rätt. 
 
Nu så ringde bemanningen på förmiddagen och ville flytta mig ifrån de jobb jag skulle på imorgon för att gå intro på ett nytt ställe utanför Finspång torsdag & fredag, men då jag är genomförkyld jag låg däckad hela dagen igår och kvällen då sminkpartyt blev inställt sedan legat hela morgon/förmiddagen idag för att orka jobba imorgon, men  efter samtalet med bemanningen bestämde vi att jag sjukskriver mig eftersom dit jag skulle är brukaren extremt känslig mot förkylningssymtom osv.
 
Så blir hemma troligtvis resten av veckan då jag inte vill jobba på söndag o behöver vara hemma imorgon ev fredag eftersom jag inte orkar speciellt mycket. 
 
Jäkla förkylning men något rejält åkte vi på då både jag&viktoria åkte på förkylning samtidigt o ganska rejält efter badhuset i söndags två personer samtidigt men hoppas på att Oscar håller sig frisk.
 
Jobba får jag så fort jag är frisk sedan hade jag lova sedan tidigare att vara barnvakt idag 16-21.30 åt Alwa & Wiggo men visste inte att jag skulle bli så här sjuk o det fanns ingen annan som kunde ställa upp o eftersom Oscar mår bra så bestämde vi att vi ställer upp ändå eftersom barnen skulle sova omkring 18.30 så blev de inte massor o göra så har mesta dels legat på soffan hos syrran o bästa Oscar har hjälpt mig efter jobbet! ❤️
Och såklart somnade Wiggo i hans famn o alwa somnade hos mig så dagen gick trots att jag är sjuk. 
 
Busungar ❤️