Trött.se

Åh gud igår & idag är såna dagar då det inte finns någon enerig i kroppen.
Sova och åter sova vore skönt, men har tagit semster idag för att jag ska hinna med en hel del.
Igår orkade jag aldrig blogga jag jobba 9-15 sen storstädade jag & oscar hela lägenheten eftersom dom ska komma och äntligen installera en diskmaskin hos oss.

Idag står en del på schemat också eftersom vi ska åka över 10 mil imorgon för o åka på utställning med Zeke.
• Måste åka och tvätta bilen både utvändig och invändigt.
• Handla inför imorgon och förbereda lite fika, matsäck osv håller på just nu o tinar bullar som sen ska gräddas (älskar o ha bullar i frysen ifrån oscars jobb bara ta fram tina, jäsa lite o grädda och dom är så goda)
Samt förbi medley, coop + willys tre ställen bara yeah! :P 
Men de är för att vi måste förlänga medley kortet idag då vi haft en vecka gratis träning sen förlänger man idag!
Coop önskar jag vi slapp, men eftersom vi valt att skaffa ett gemensamt matkonto så har korten äntligen kommit + koderna så vi ska åka o aktivera korten o fixa med dom.

• Måste åka och hämta stolar hos Emma inför imorgon.
• Packa bilen med stolar, hundbur, packa Zekes väska och framför allt inte glömma något viktigt.

• Borsta & bada Zeke
Har redan hunnit borsta en vända idag samt gått en långpromenad på förmiddagen.

• Utöver att fara runt till olika butiker m.m.
Men sen ikväll så ska Mamma & jag åja till Linköping planen är o vara där 18.30 för att hämta hem Viktoria!
Jag skulle egentligen jobbat idag så skulle inte hinna åka så mamma skulle åka själv eftersom jag annars skulle hämtat henne, men eftersom jag fick min semster beviljad i förrgår så bestämde vi att vi åker båda för hon ville ändå med o handla lite på vägen. 

Oscar ville inte följa med då han är helt slut efter en arbetsvecka så han stannar hemma med Zeke och fixar de sista och kvällsmat tills kvällen! ♥ 

Det blåste rätt rejält på våran promenad idag de uppskattade inte lillkillen ♥