Shopping ifrån ikea & rusta


Detta blev dagens shopping. :)
Är så himla nöjd, men allt är inte med i bild.

• Glasflaska • Fotpall att ha under databordet • Stekpanna (rosa såklart) ;D
• Matlådor i glas • Fick en present av Oscar en ny bok deckare såklart ska påbörja läsningen av den redan ikväll!! ;D
 •Köpte nya bestick  • Ny kuddar • Små saker till köket 
• Lunchade på ikea • fika på espressohouse 

När vi åkte hem var jag glad att jag inte körde eftersom jag inte är 100% frisk ännu så var detta otroligt jobbigt.
Shit jag trodde jag skulle svimma där ett tag, men mådde så bra i morse.
Men väl hemma allt är upppackat, diskat osv så mår jag bra igen.
Dricker massor vatten och resten av kvällen består av vila i soffan med min nya bok! :D 

Sen middag på nya tallrikarna vilket ska bli så otroligt roligt.
Porslinet är inget set Ikea har en del set med tallrikar, men vi plockade ihop detta själv lite dyrare eller dubbelt så dyrt, men såklart värt de. 

Vi tänkte köpa vita därför jag tidigare la upp vita, men då det inte fanns små tallrikar i vitt utan dom var slut så sa vi nae vi tar svarta för att vara lite udda och åka så långt o sen skita i att handla de vi behövde mest kändes inte bra så i efterhand är jag mer än nöjd då jag ville ha svarta ifrån början. ;) 
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kul med lite nytt :)

Svar: Ja verkligen. :)
Erika Pettersson