Måndag kväll.

Måndag kväll igen och det innebär att vi återigen får sova utan Oscar det är ganska tråkigt att han kör ständigt natt, men samtidigt så jobbar han få dagar, vi får
mycket tid ihop fredag-måndag och med den lönen skulle jag också köra natt om de jobbet hade passat mig!
Men jag tycker de är sådär första natten utan honom.
 
Zeke har intagit husses plats i den renbäddade sängen. 👍😍
 
Denna vecka är lite lugnare mindre jobb inte lika intensiv som förra veckan fy attans vad den var tuff så lite lugnare vecka med färredagar än så länge får se kanske blir det ändring på de! 
Men kommer säga ifrån kör endast 5 dagar denna vecka känner jag för kroppen o hjärnan orkar inte med jobb & plugg för mycket, men fått fortsatt vikariat på 50% sen gå in extra så ska in på mitt fjärde ställe nu med i november.👏