Till jobbet!

Slut på ledigheten och tillbaka till verkligheten!
Men känns otroligt skönt faktiskt att efter lite långledighet kör på igen och denna vecka jobbar jag även helgen som kommer!
 
Börjar 13:30 och kör endast till 18:00! 
I helgen kör man 14:00-20:00 så då blir de lite längre pass, men jag stormtrivs så de känns bara roligt.
 
I övrigt händer inte mycket idag jag ska slappa och gå en långpromenad med Zeke nu innan lunch så får Oscar ta hand om honom till en annan kommer hem. 🙂
 
Funkar hur bra som helst mellan Oscar & Zeke och sån lättnad för mig att slippa ordna hundvakt speciellt ofta nu för tiden och hela helgen kan Zeke vara hemma i sin miljö tillsammans med Oscar och dom två trivs ju otroligt bra ihop! 
Man märker ju så otroligt mycket på Zeke hur mycket han tycker om Oscar och står tisdag-fredag morgon vid dörren o väntar på att han ska komma hem! 
 
#1 - - Anita:

Så fin bild :D

svar; Men ååh, super tack för tipset om Hårprodukten :D

Svar: Tack :) Varsågod lätt värt o köpa om du vill ha tillbaka längden på ditt hår samtidigt hålla håret i bra skick mitt hade gått av på hälften på många ställen köpte de där o har inga tovor m.m. längre förut var håret som en stor boll av tova. :P
Erika Pettersson