Ladda batterierna

Herregud vad jag sovit idag gick ut med Zeke runt 7:00, gav han frukost sen kröp vi ner bredvid Oscar igen tog inte långstund förens vi alla tre sov!
 
Oscar vakna halv 11 ca men jag orkade inte gå upp så ca 11 drog han upp mig o sa vi måste ha kaffe nu haha!
Blev en promenad med Zeke o dra igång i tvättstugan medans Oscar fixade frukost åt oss. 
 
Idag & imorgon är planen att enbart ladda batterierna jag har inte mått bra denna vecka de har varit så extremt tufft att säga hejdå till raski, få meddelandet att hon är borta för alltid, fara o flänga överallt, noll energi nu dessutom är värken i foten tillbaka då kortisonsprutan slutat ge effekt! 😣
 
Men idag är tanken att åka ner till slottsparken med Oscar & Zeke vi ska nämligen fota Zeke där superfina bilder kan dd bli! 😍👌 ni ska få se om de blir bra bilder fotade med mobilen sist men nu ska kameran med!!
 
Sen åka förbi o handla lite sen bara njuta av helgen för på Måndag startar jag mitt vikariat + att jag fortfarande sommarjobb hos min brukare nr 1! Ojoj hur allt ska gå ihop vet jag inte men hoppas chefen styr upp detta bra kommer antagligen jobba 100% ifrån måndag o har hittills jobbat 61% under sommaren + några extra pass då folk är sjuka heeeela tiden men ja de blir mycket jobb! 🤑
 
Pengar = lycklig jag!
Oscar & jag har ju planerat o funderat på en sak o då gör de inget om de rullar in lite extra pengar så! 
 
Tagen med mobilen sist vi var där nere o spela pokemon go haha 🙈😂
#1 - - Marianne :

Så skönt att kunna sova ut, önskar jag kunde göra det.

Grattis till vikariatet, du har verkligen kommit in med båda fötterna där, toppen.

Svar: Tack så mycket 😊Känns otroligt bra!
Erika Pettersson