KLICKAT HEM😏

OjdÄ rÄkade klicka hem tvÄ paket under tiden jag jobbar!
Men blir lĂ€tt sĂ„ nĂ€r man har dötid pĂ„ jobbet att man kollar runt pĂ„ olika sidor och nyligen köpte Emma nya leksaker Ă„t Texas sĂ„ dĂ„ mĂ„ste Zeke fĂ„ nya med eller? 😉
 
Klickade Àven hem klÀder Ät mig eller ah underklÀder skit kul eller inte, men nödvÀndigt men desto roligare o visa vad Zeke fÄr!
 
Allt Ă€r ifrĂ„n hööks o fick detta för 200kr ✌Yeah!
Fodrat regntÀcke hoppas storleken passar men de bör den göra.
Ny godisvÀska dÄ den vi har Àr för stor o klumpig!
den ska syrran fÄ!
Kastboll alltid roligt med nya bollar o ha utomhus!
Dom andra han Àlskar gÄr sönder rÀtt lÀtt Àr sÄ mjukt material sÄ tÀnkte testa denna!
visselpipa tÀnkte se om de funkar bra vid trÀning sÄ som inkallning dÄ jag Àr sÀmst pÄ o vissla i mellan Ät.
 
#1 - - Camilla:

vad kul =).. Konstigt nog Àr de lite roligt att licka hem saker.

Svar: De Ă€r superkul! 😀Även om jag nu fĂ„r hĂ„lla igen lite haha^^
Erika Pettersson

#2 - - sussi:

super fint tÀcke =)

Svar: Tack 😀Tror de blir fint pĂ„ Zeke
Erika Pettersson

#3 - - Marianne :

Leo lyssnade pÄ visselpipan direkt första gÄngen, toppenbra :)
Men nu har jag slarvat bort den...hehe, ska nog leta lite....

Svar: Va bra. :) Hoppas Zeke vill lyssna lika bra pÄ den jag köpt nu orkar ju inte just nu ropa sÄ mycket pÄ han dÄ jag fortfarande Àr dÄlig i halsen och tappar rösten titt som tÀtt p.g.a. hostan som inte riktigt vill försvinna!

Sen tror jag det Àr svÄrt med rÀtt tonlÀge alltid nÀr man kallar in, berömmer m.m. sÄ bra om man kan ha ett o samma ljud för vissa saker som beröm anvÀnder jag mig mycket av klicker ocksÄ och sÄ fort han ser klickern komma fram blir han sÄ uppspelt och taggad sÄ han lÀrde sig fort att den betyder beröm + godis. :)
Erika Pettersson