Nyårsafton

Då var snart 2016 slut detta år har verkligen bjudit på både motgångar & framgångar.
Början av 2016 var väldigt turbulent, men sen vände och under sommaren 2016 träffade jag den mest fantastiska människan man kunde träffa idag lever vi  tillsammans under samma tak och jag trodde aldrig jag skulle bli sambo med någon, men här är vi idag :) 

Hälsan har också varit ett stort problem som nu på senare tiden av året också börjat ordna upp sig tackvare en läkare som lyssnat på mig!

Zeke har hållit sig frisk.
Han har fått åka på fler utställningar i år vi har gått kurs och utvecklas enormt mycket tillsammans vilket är otroligt roligt han har vuxit o blivit mer mogen, men fortfarande lekfull o otrolig charmig!
har lärt mig trimma honom själv och mycket annat.

Jobb fronten har gått bra och mindre bra har hållit mig med jobb så de har inte varit några problem alls, men jag förlorade den absolut roligaste och bästa arbetsplatsen jag varit på, men ibland tar livet en annan vändning än vi trodde.
Men jobb flyter på vilket jag är glad för detta år hqr bjudit på framgångar där!

Jag lyckades skaffa en ny bil något jag varje gång jag sätter i bilen tänker detta är för bra för att vara sant, men den är våran! ♥
Hann äga en gamla Volvo som vi hästälskade men det var tid för Bettan o lämna oss och sedan kom pärlan in i mitt liv.

Sen mycket mer men avslutar nu 2016 med detta inlägg och säger:
GOTT NYTT ÅR 

 Dagens outfit 
Topp ifrån bonprix - byxor ifrån HM - skor ifrån HM
 
#1 - - Åsa :

Snygg jumper

Svar: Tack :)
Erika Pettersson

#2 - - Marianne%20:

Dags att ge de en ny chans och lyssna på en igen kanske 😉

Svar: Tycker jag allt 😉
Erika Pettersson

#3 - - Marianne%2520:

Det hinner hända en hel del på ett år