Jobbdags!

Tillbaka på jobb igen, men kroppen och hjärnan har inte riktigt hunnit återhämta sig känner jag i natt är första natten jag sovit bra på närmare två veckor.
 
Mycket oro & stress har man fått leva med sen hur det blir med långtidsvikariatet de vet inte jag, men sånt märks ju!
Idag blev jag iallafall utringd på jobb gick in 45 min tidigare än min arbetstid dessutom snäll som man är! 😉
 
Kör 8:15-12:30 💪
Ganska goa tider faktiskt, men oj vad jag saknar just nu!
Utringd på ett ställe jag inte varit på sen förra året vet inte om det var september eller november jag var här senast, men tror det var en dag i november faktiskt känner redan att detta är inte mitt typ av arbetsplats vet att det ska tillsättas folk här för ett kortvik, men visst skulle jag få de eller inget alls skulle jag ta de, men ja detta passar inte mig till 100% tyvärr!
är van vid annat och de har passat mig så mycket bättre, men som sagt det är ett jobb man får gå dit o koppla på en charm och dra på sig arbetsrocken och se glad ut och faktiskt tänka jag har iallafall ett jobb var rädd om de sen om trivs eller ej de får man väl stå ut med om man inte gör för som sagt det är ett jobb! 💪