Tre år en månad nio dagar

Idag har det gått Tre år en månad och 9 dagar exakt sedan vi sa farväl älskade Grim och jag kan inte släppa taget det är som om han håller fast om mitt hjärta och vägrar släppa taget.
 
Sista tiden har mycket tankar snurrar i huvudet ibland vill jag bara mejla på annonser och omgående plocka hem en ny ögonsten för så stor är saknaden efter en häst igen och då tänker säkert flera varför sålde du Raski då? 
För att hon förtjänade ett bättre liv än jag kunde ge henne, hon förtjänar att visa vilken underbar ponny hon är och jag hade / har inte möjligheten att ha häst.
 
Det känns sorgligt men om jag tänker efter så hur skulle de se ut idag om jag hittade en häst igen? 
1. Har inte råd har massor o handla in till hemmet och massor drömmar.
2. Har inte tiden skulle kanske palla max 3 dagar i veckan med jobb, hund och hemmet och hinna träffa Daniel.
3. Min fot mår inte bra ännu och lär inte klara av massor ridning. 
 
Men om jag en dag bestämmer mig för o skaffa häst igen så ska jag ha en Grim kopia en islänning såklart större modell med bra tölt och mycket energi och gärna lik Grim
 
 Så till dig Anne vill jag bara säga ännu en gång ett stort tack för att du lät mig få ha din ögonsten och att du gav mig så stort förtroende. :) 
#1 - - Anne:

Tack själv för att du tog hand om honom så väl.
Skulle göra om samma sak utan att tveka.
Saknar honom otroligt mkt ännu, vår finaste prins.

#2 - - M:

Saknad är tung, jag gråter fortfarande över Brigade som fick somna förbi /12 år sen....tänker på hur det skulle varit om han funnits kvar och att han skulle älskat Ava.

Jag red knappt på 30 år, och du kommer säkert få både råd och tid till hästeriet igen....var sak har sin tid ;)

Svar: Det är väl så här i livet idag är jag glad att jag inte har häst för nu igår och idag har jag sån värk i foten så jag vill inget hellre än att hugga av den. Efter stan igår var de hemskt den värken fy attans.

En dag ska jag ha en ny pålle men när återstår o se ;)
Erika Pettersson