Bling bling

Idag gick vi ca 4 timmar på finspånga marken (markanden men uttalas här i östergötland dö finspånga marken)
Sämsta dialekten usch!

Blev lite små shopping där det finns ju inte jätte mycket vettigt att köpa om jag ska vara ärlig.
Men jag var ute efter halsband och kom faktiskt hem med två stycken. :D
Sen blev det köpa munkar för hur gott är det inte med färska munkar, marknadsgodis och sen godsaker åt Zeke.
Testa lite nytt åt han så blandade lite allt möjligt och han är hittills så nöjd.
Och såklart standard strumpor för det säljs så billigt och jag tycker dom vi köpt tidigare år hållit en kanon kvalité trots det låga priset 14 par ankel strumpor för 100 kr tummen upp.
Så handla 14 par till mig och 14 par till lillsyrran.

Utöver detta blev det mat på grillen + fika på ett nytt café i centrum jag inte varit på innan.
Onyttig dag, yes box. Men finspånga marken är bara en gång om året så. :)

Utöver mina jätte fina halsband kom min klocka idag som jag köpt på tradera för några dagar sedan.
Så ytligare en ny klocka har köpt två på mindre än en vecka en silver och nu en rose guldfärgad.

Här är klockan + halsbanden. ♥
Klart de är lite bling bling på de ;)