Rekommenderar

För drygt 1.5 sedan byte jag torrfoder åt Zeke och en tid där efter även vårtfoder, ja han äter både och. :)
Lite vårtfoder bland med torrfodert morgon & eftermiddag sista målet är det ofta bara en liten mängd torrfoder.
 
Idag blev det att beställa hem en omgång till då det började ta slut och jag valde o köpa samma smak igen trots att det finns olika saker i taste of the wild fodret, men eftersom han äter olika smaker på våtfodret av märket bozita så körde jag samma smak.
Vill invate att han ska matvägra igen och inte äta för att det blir en ny smak som han kanske ogillar.
Känslig hund! 
 
Rekommenderar detta foder åt er med känsliga hundar dels är det spannmålsfritt, det är billigt enligt mig, det innehåller mycket bra saker, och dom flesta hundar jag testa o ge de till älskar de så detta rekommenderar jag till alla men framför allt till er som har hundar som kanske matvägrar - testa! :)
 
Passade även på att beställa en vattenfontän 2 liters till djuren.
Daniel har två olika till sina katter o den i köket älskar Zeke så nu blev det även en sån så jag hoppas att katterna lär gilla den också och så slipper jag att Harry (ena katten) välter ut vattenskålen dagligen så det är vatten över hal köksgolvet, inte kul! 
Och man slipper oroa sig för att de ska dricka upp fort då den rymmer 2 liter och vi har dubbla vattenskålar nu till en hund och tre katter för att dom dricker mycket nöt det är varmt o ena enbart rymmer 0.5 liter så har ca 1 liter framme. 
 
Detta finns o köpa på zooplus billigt o bra sida snabbt leverans och hemkörning om man är hemma när posten kommer iallafall i Linköping & Finspång.
 
#1 - - Anonym:

Stämmer tyvärr inte då det innehåller majsgluten o vasslepulver (mjölk) men verkar bra förövrigt!

Svar: Vad stämmer inte ?
Erika Pettersson