Känner mig..

helt förstörd. :'(
Det enda jag vill göra just nu är att lägga mig ner gråta, sova och vakna upp imorgon bitti pigg, glad, utvildad och utan värk.

Jag visste att denna vecka skulle bli tuff, så det kanske inte är så konstigt att jag är så trött att ögonen svider, kroppen skriker efter sömn och har värk ifrån helvetet rent ut sagt. 
I Måndags var jag iväg på jobb möte och sen tisdag-tisdag är det jobb som gäller så nu är det två arbetsdagar kvar innan ledighet.
Egentligen skulle jag jobba på Onsdags också, men lutar åt att det inte blir så.

Känns sådär att redan må så här,vara så här trött och sliten första arbets veckan.
Men har Onsdag-Söndag inte fått bra sömn på natten har dels somnat mellan 12 och 2, har vaknat av att lillsyrran kommit hem då det varit bråvalla festivalen i helgen har hon varit där torsdag-söndag natt och valt att åka i mellan och inte sova kvar i tält och när hon dundrar in mitt i natten vaknar ju djuren katterna & Zeke och då väcker han mig.
Nu är bråvalla över, äntligen!! ;)

Men dåligt med sömn och störd sömn påverkar ju en massor.
Igår jobbade jag dessutom 12 timmars och idag förmiddagspass sen hem drygt 1 timme ut med Zeke, duscha göra mig i ordning snabbt sen varit i stan och gått runt i 4 timmar dels kollat på skor, kläder och lite annat sen stor handlat inför en månad. 
Behöver jag säga att jag är så trött just nu så det enda jag vill är att få 8 timmars ordentligt sömn i natt innan klockan ringer bid 6 imorgon bitti och jag sen kvart i 7 ska cykla till andra sidan Finspång för att börja jobba på mitt nya jobb.

I morgon jobbar jag dessutom 7.30-12 på ett nytt ställe = lite nervöst. ;)
Och sen eftermiddag/kväll 15.30-19.45 hos min vanliga brukare.
Sen tisdag förmiddagspass igen hos nya brukaren eventuellt längre får se imorgon hur schemat ser ut, men längtar sååå tills onsdagens sovmorgon ska sätta mobilen på ljudlöst, ta bort tillgänlighet och inte jobba onsdag, torsdag & fredag iallafall för tors & fre ska jag ägna allt min tid åt Daniel. 

God natt! 
#1 - - Marianne:

Det blir väl skönt med egen lägenhet kan jag tanka ;)
Jag håller tummarna att det blir den första :)

Svar: Blev ingen av dom kanske bra de då hyran var lite på gränsen för hög så ska kika på två mindre 2or nästa vecka :) Lagom stora för mig o djuren men skiljer en del i pris. :P
Erika Pettersson