Loppis

Att fynda på loppis är ju hur roligt som helst. ;)
Har under rätt korttid handlat en del på finspånga loppis som det finns flera grupper på facebook av, finspånga loppis hem, finspånga loppis kläder m.m. och hem är den grupp som intresserar mig mest. 

Har senaste tiden handlat via finspånga loppis hem.
• En stor byrå då jag idags läget har as dåligt med förvarings möjlgheter till kläder.
Kommer ha nytta va den vid en framtida flytt också.

En liten byrå som sen framöver ska fungera som förvaring till alla hundsaker och kattsaker.
Täcken, koppel, borstar m.m. har ju en hel del men i framtiden så har jag ingen förvaring till allt och ha de i påsar nae vill ha de tillgänligt lätt när man ska ut ska ett täcke gå o dra fram snabbt.

• Fönster lampor två jättefina likadana!

En stor matta 

Och fortsätter bjuda/köpa saker jag hittar.
Fyndades ju även en soffan & bokhylla på blocket för ett tag sedan som låg på 4500kr ny som jag fick för 1000kr.
Knappt aldrig använd då den stått i en övernattningslägenheten. :)
Fick även en jättefin bokhylla mindre modell med gratis i köpet av soffan.

Nu fattas bara svar på lägenheten jag är intresserad av, men såklart är hon som beslutar detta på semester.
Men jag söker under tiden nu lägenhet hos annan hyresvärd också för att öka chanserna att få en lägenhet under 2015, förstår inte hur svårt det ska vara. (eller jo till viss del förstår jag hos ena hyresvärden då jag vet vad dom väljer o ta in i första hand / kommun ägt dessutom ) suck o fy o blä på o leta lägenhet med passande storlek och bra hyra för en timanställd! 

Nu har jag ju fler ställen o jobba på så jobb har jag mer än jag knappt ens orkar med, men pengar ger de sen i slutänden! 
Och i september/oktober ska jag ha det där förbaskade körkortet klart! ;) 
#1 - - Camilla Danielsson:

alltid kul att fynda på loppis ju =D

Svar: Aa verkligen. :D
Erika Pettersson