8 dagar..

8 dagar i rad nu jobbar jag, snark! 
Man ska väl inte klaga det är ju under juni, juli & augusti som jag har som mest jobb och kan dra in dom större lönerna, men klart att sliten blir man.

Idag kör jag delat pass hemma några timmar och vila de lilla jag hinner, ska ta en lång promenad med Zeke och käka lunch innan jag sticker tillbaka till jobbet för ytligare 4 timmar.
I morgon har jag iallafall sovmorgon, men sen Lördag till Fredag börjar jag 7.30 varje dag så då blir det att klockan ringer vid 6 och halv 7 senast måste jag kliva upp.

Är glad såna dagar att jag har nära till jobbet drygt 3-5 min med cykeln beroende på om jag går i uppförsbacken eller inte. ;) 

Så här utslagen lär jag vara helgen 8e & 9e augusti för då är jag ledig! ;)
Tänk o vara hund vilket slappt liv haha. min sötnos ♥
 
#1 - - sussi:

finaste Zeke =)
klart man blir sliten när man jobbar mkt
man får ta vara på tiden å ta små catnaps =)

Svar: Han tackar ;)
Jo precis kommer ju ta lite ledigt sen går av allt jobb 21 sen vet jag inte hur mycket jag lär få jobba men den eftermiddagen den 21 och nästan en vecka framåt ska jag vistas i linköping hos Daniel jag & Zeke så då tänker jag unna mig den ledigheten och inte åka hem för jobb utan jag behöver ett par dagar o vila ifrån jobb o plugga järnet inför körkortet :)
Har ju inte hunnit så mycket jag velat p.g.a. jobb.
Erika Pettersson