Sjuk!

Jag som inte varit sjuk sen december (runt jul rättare sagt) borde inte klaga.
En dryg månad har ju faktiskt gått hallå, men visst är det surt.
Har äntligen en jobb helg framför mig Fredag, Lördag & Söndag

Var idag och och imorgon är kortpass och Söndag såklart 12 timmars.
Önskar 12 timmarspasset var imorgon hellre ha de avklarat tidigt än sent, men förhoppningsvis hinner jag bli bättre tills Söndag.
Att sjukskriva säg känns inte som ett alternativ just nu har ingen feber, men ont i halsen, hostar så jag tror jag ska dö, värk i kroppen så bara gå ut med vovven är tungt.

Men så länge man är feberfri så är det ju okej att jobba.
Vila får jag göra nästa vecka krisar de får man väl ta ställning på morgonen när man vaknar, men hoppas inte jag får feber är livrädd för de för minsta lilla feber så kommer jag inte ens ur sängen. :(

Tänk om man kunde bädda ner sig i sängen med gott samvete, men de kan jag inte. :(
Måste jobba dels p.g.a. att det inte lär finns någon som kan gå in i stället för mig och man vill gärna få dom timmarna som denna helg ger. :) 
#1 - - Olivia:

sv. nä verkligen inte :(