Vill träna!!

Vill verkligen, verkligen träna igen.
Ni som följt mig vet ju hur jag tränade vår/sommar och jag mådde otroligt bra under denna period. 
 
Sen pausades allt då foten fick en ny kortison spruta, jag vart sjuk m.m. och kroppen orkade inte längre och motivationen försvann.
 
Men suget finns där, men jag bromsas av att jag har smärta i foten nu dröjer det inte länge tills läkaren ringer och det ska diskuteras vad vi ska göra åt detta.
 
Men funderar på att plocka fram den där lilla djävulen i mig och börja träna igen helst vill jag köra gym men inte värt o satsa på gymkort ännu eftersom jag inte vet hur det kommer gå. 
 
Funderar på att börja med långa promenader/jogga försiktigt har ju diskuterat med min läkare och han säger: kör på i den mån du känner att du klarar av och bit ihop mot smärtan så valet är mitt, men har alltså inte fått nej av  läkaren. 
 
 
#1 - - marianne:

Skaffade du inte gymkort? Där kan du ju använda roddmaskinen och spara foten lite mer än om du joggar.....cykla kanske knät sätter stopp för?
Men simma? Vattengympa?

Svar: Hade bara gymkort en månad^^Band aldrig upp mig utan köpte månadsvis.

Simma &vattengympa förvärrade skiten :'(
Fråga inte hur men efter varje gång var foten svullen och värkte.
Just nu är den riktigt illa :(
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

trist :(